szerda, július 12, 2017

Cuha-völgye

Reggel eldöntöttem, délelőtt mentünk. Ismerős hely mégis újdonság mert egyedüli felnőtt voltam a három csemete között. Ami egyébként nem okoz számomra fennakadást. Ügyesek nem rohannak a vak világba így Veszprém városi séták esetleg Zirc-buszozás sima ügy.
Aki ismeri ezt a környéket tudja miért gondolkodtam reggel az induláson vagy miért jegyezték meg négyen út közben, hogy-le a kalappal!-
Kalandosan indult. Zircig busz, onnan vonat...három gumicsizma, két hátizsák, babakocsi, négy liter innivaló, rágcsák, gyümölcs ja és a három gyerek :) Első közlekedési eszközre úgy préseltem fel magam, az utóbbira segítettek majd sikeresen kifektettem a kocsit az említett dolgainkkal. Túra alatt minimum kilencszer kell átkelni a kis patakon. Könnyebb nem lett a babakocsi mert hamar rájöttek csizma helyett szandiba jobb hisz meleg van. Szóval kilencer emelgetni...jó kis edzés. Utána vissza Leviért aki persze sosem engedte meg, hogy segítsek. Két emlékmű megnézése ami hát ő....nagyon magasan van (szédölöghettem volna, de nem volt rá időm :-D) és még sok apróság amivel útközben találkoztunk. Végül négy órás séta után elértük a büfét. Ettünk-ittunk-játszottunk majd újra vonat ahol a babakocsi ismét megadta magát. Minden bizonnyal elfáradt és nem én vagyok ilyen ügyetlen ;)

Megpróbáltam...hol is vagyunk,
de nem sikerült igazán :-D

Huncut Ferkó

Kedvenc fotóm lett

Elégedett Ferkó sártalanít, háttérben két lurkó még mássza a -sárhegyet-

Pihi egyik emlékmű közelében

Egyik átkelés

Hazaérve fontos megbeszélés hozzánk költözött havasi cincér figyelése közben

1 megjegyzés: